A tesztszerver a következő linken tölthetjük le:
http://pts.4story.de/game/download
De aki nem akar szenvedni a letöltéssel (és a német nyelvvel... :D), annak leírom szőrmentén, hogy mit is várhatunk a frissítéssel
Petrendszer
Talán ez az egyik olyan nagyobb léptékű újítás, amire sokan várnak. A lényege az, hogy a nem humanoid (nem emberszabású) mobok megölésével szerezhetünk fosszíliákat, melyekre rákattintva már kész is az új állatkánk. Hogy mik a nem humanoid mobok? A fejlesztők egy nagyszerű leírást adtak segítségül: azok az élőlények, melyeknek nincs lábuk, és karjuk.
Igen, mindenki jogosan gondolkozik azon, hogy ha ilyet írnak a készítők, akkor valószínűleg nem a homo sapiens képviselői, elvégre egy gremlinre ránézve minden eszembejut, csak az nem, hogy a legkissebb közük is van az emberszabásúakhoz. Lépjünk tovább, okosabb nem lettél, mert a játékban található mobok kb. 80%-ának biztos van karja és lába :D
Ha sikerült szerezned egy fosszíliát, akkor a következő kép fog fogadni:
Fontos leszögezni, hogy bossok nem dobnak fosszíliákat, csakis a sima mobok.
A peteknek a megidézésükkor 3000 életük van, és in-combat kis gömbbé alakulnak át, tehát nem vesznek részt a harcban.
Miután megidézted a petedet, elő fog ugrani a petkezelő ablak, melyet a vessző gombbal hozhatunk elő.
Amint látjátok, akárcsak a tulajdon karaktereinknek, ennek is lesznek értékei.
A petek HP állapotáról:
- Ha 2400 alatt van: A pet elmegy egyfajta kómás állapotba, nem lehet megidézni, nem kap TP-t, nem ad buffokat, és nem működnek a képességei.
- 2400-10000 HP között: A pet 60 TP-t kap percenként Míg az életereje 1 értékkel csökken percenként. Minden normálisan működik, ez a normálállapot.
- 10000 HP felett: 120 TP-t kap percenként, az életereje szintén 1-el csökken percenként.
Ha a pet HP-ja eléri a nullát, akkor meghal, és az eredetileg hozzáadott képességeit is magával viszi, vagyis nem lehet átvinni egy másik petbe.
Amikor az állat eléri a 10-es szintet, automatikusan szintet lép a 11-12-13 szintre. Ez full random történik, tehát lehet hogy a pet 11-es lesz, de lehet hogy 13-as. A szintekért búnusz jár:
Szint 11 = +2 elosztható érték
Szint 12 = +3 elosztható érték
Szint 13 = +5 elosztható érték
Szint 12 = +3 elosztható érték
Szint 13 = +5 elosztható érték
Megszerezhető állatok listája:
Petek | |
Puma | Alligátor |
Medve | Keselyű |
Jegesmedve | Kiki madár (hárpia) |
Vaddisznó | Piranha |
Méh | Tripit |
Farkas | Húsevő növény |
Sas | Remeterák |
Hiéna | Sárkány fióka |
Skorpió | Quetzalcoatl (kígyó) |
Pók | Egyszemű rája |
Baziliszkusz | Kétfejű sárkány (bb süsü) |
Rák | Pokolkutya |
Petek skillpontjai:
Minden megszerzett pet után +1 skillpontot írhatunk jóvá, mely erősíti a saját karakterünk értékeit is +1-el (pl.: ha a pet kap +1 ügyességet, akkor a karakter is)
Minden pet maximum +10 értéket tud beszerezni (+a fent leírt szintbónuszok).
Minden lény inaktív (nem megidézett) állapotban +1 ponttal javítja az összes értékünket.
Minden megidézett lénynek van egy fő képessége. Ezt is pontokkal tudjuk növelni:
Fő képesség | Bónusz 1-es szinten: | Szörny lvlup után kapott bónusz |
Támadási arány növelése | +1 | +1 |
Fizikai védelem növelése | +1 | +1 |
Fizikai krit növelése | +1 | +0.5 |
Mágikus támadás növelése | +1 | +1 |
Mágikus védelem növelése | +1 | +1 |
Mágikus krit növelése | +1 | +0.5 |
Kasztolási idő csökkentése | -1% | -0.5% |
Kapott EP számának növelése | +10% | +0.50% |
Max. mana pont növelése | +20 | +20 |
Az alábbi petnek +10 erő lett kiosztva, ami a karakterünk erejét is növeli +10-el (+4, a 4 petért járó bónusz). A zárójelben található érték a petek számának növelhető.
Kisállatok képességei:
Minden pethez hozzáadhatunk 1 egyedi skillt, mely segít minket a játék során (zxxzxzxzxzxzxzxzxz lootolás elfelejtve).
Az alábbi képességek elérhetőek:
- Kapott EP növelés: Amikor ez a skill aktiválva van, az ellenfél megöléséért járó pontok száma +30%-kal növekedik
- Auto lootolás, ezt gondolom nem kell megmagyaráznom
- Azonnal HP visszatöltés: Éledés után a pet visszatölti a játékos HP-ját maxra, (20 perces lehűlési idő)
- Tárgyak esési esélyének (drop) növelése, mely az aktiválás után +20%-kal növeli a droppot.
Pet itemek:
Visszatölti a pet életét percenként 10-el, 10 percen keresztül. Fontos, hogy a dögünk maximum HP-ja 126900, ami 90 napra elegendő.
500 TP-t ad a petnek. Leszögezném, hogyha 200 pont kell a level uphoz, akkor nem fog a következő szintből megadni még 300 TP-t, csak 200at!
És lényegében ennyit a petekről.
Szintemelés:
Sokakat mozgatott meg a szintemelés témakör, ami teljesen jogos, hiszen egy új térkép&irat is megnyílik ezzel. Az emlegetett terület a már említett Colossus hegyek, ahova a fővárosból juthatunk el porttal. A portoláshoz minimum 90-es szint szükséges.
Az új maximum elérhető szint 93-as lesz. A pecsétezés mindenképp könnyebb lesz, ugyanis a mobok max. élete 25k körül mozog. A kastélyharcon vásárolható zsoldosok szintje is megnövekedik 3-mal, így a 60-as zsoldos 63-as lesz, stb.
A colossus hegyekben minden nap megjelenik egy mobcsoport, melynek leöléséért speciális jutalmakat kaphatunk. A legtöbbet sebző csoport kapja meg. Aki a harc közben elmegy a területről, az nem kapja meg a jutalmat!!
Hogy képzeljük ezt el? Nem lesz egyszerű feladat, össze kell dolgozni a csoportnak, a mob ölés fázisokból áll.
Első fázis:
Az első lépésben Ancalagon, a főboss, előreküldi tápos mobokból álló kíséretét, hogy szedjen minket szét. Igen, ez könnyűnek tűnik, csak közben Ancalagon skill blokkolja a jó népet és egy targetbe belevág 5000-ret 30 másodpercenként. Érdemes a mobokat a harcoson tartani, neki nem olyan veszélyes az 5000-res sebzés. Azt le kell szögeznem, hogy közben Ancalagont nem tudjuk támadni!
Második fázis:
Miután a 60-ból minimum 50 sárkány lecsaptunk, következik a második hullám. Ebben a fázisban 10 elit szörny támad meg minket, akiket le kell csapnunk. Ebben a fázisban semmi extra teendőnk nincsen, csak ölni ölni ölni.
Harmadik fázis:
Jöhet a harmadik hullám, melyben már megjelenik Wu Dar, az egyik boss. Erről azt kell tudni, hogy eléggé veszélyes tud lenni, mert 550 fix sebzést okoz az általa támadott játékosnak, valamint 500 sebzést a 10 méteres körben álló játékosoknak.
Miután a mobok meghalnak, megjelenik Renault parancsnok, és 10 elszánt alattvalója.
Ha velük is végeztünk, akkor jön a Grand Oregon nevű sárkány, Wu Dar képességeivel rendelkezik. Természetesen ő is tizedmagával érkezik.
Negyedik fázis:
Az utolsó fázisban Margarito-val kell farkasszemet néznük, aki hasonlóan a többi sárkányhoz, szintén 500-as, 10 méteres körben hatásos AoE-t rak le maga köré.
A legtöbbet sebző csoport tagjainak jutalma:
- 2 Idő és tér kincsesláda (nyugodjatok meg, ezekben nincsen sem lerontás teki, sem alkimista)
- 1-3 Idő és tér ruházati láda (mindenféle maszkokat, öltözékeket dobhat, napszemüveget is)
Továbbá minden mob dobhat tekercseket adó kincsesládákat, amelyekből a sokat átkozott lerontás tekik meg az effélék nyithatóak (effektváltó az elsőből)
Új képernyőfelület:
Nincs nagyon hozzáfűznivalóm, nekem tetszik.
Új, 40-es hatékonysági szintű ruhák:
Hálistennek vagy sem, ezek is megérkeznek. Minden nemzet a saját gyártó specialistájánál tudja majd őket legyártani. Aki nem olvasta volna az ismertetőt a 4.0-ás patchről, annak itt vannak a képek az új ruhákról:
Ranglistás jutalmak:
- Hadúr: 5 drágakő
- Harcos: 5 drágakő
- Szent lovag: 4 drágakő
Természetesen a +24es palást, az ellenszer, és az egyéb jutalmak maradnak.
Remélem mindenkit sikerült kiigazítanom a várható újításokról és már mindenki készülődik a csatákra az új területen :)!
Valkyrie
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése